Minggu, 06 Desember 2015

Khasiat dan Manfaat Jelly Gamat Gold G

Manfaat Jelly Gamat Gold G  adalah kaedah perubatan herba yang diperbuat daripada gamat / emas gamat jenis terbaik dan pemprosesan menggunakan teknologi canggih diseragamkan Antarabangsa (GMP), dan dikawal oleh ahli-ahli sains yang pakar, supaya integriti keberkesanan dan kualiti dijamin. Perubatan herba Jelly Gamat Gold G dibungkus dalam botol cecair, mempunyai kesahihan rasmi, Halal dan didaftarkan di BPOM No. POM TI114645721.

Di dalam Jelly Gamat Gold G mempunyai Khasiat Jelly Gamat Gold G pelbagai sebatian yang sangat memberi manfaat kepada badan dan mujarab mengatasi pelbagai penyakit. Dari penyelidikan, bahan yang terkandung dalam Jelly Gamat Gold G adalah emas gamat / gamat mengandungi: "Protein, Collagen, Mineral, Mucopolysaccharide, Glucasaminoglycans (GAGs), antiseptik semula jadi, Glucosamine dan Chondroitin, saponin, Omega-3, 6, dan 9, Asid Amino, lectin, Vitamin dan Mineral, Gamapeptida, Bio Active Element, dan kandungan biologi aktif lain yang berjumlah 50 jenis kandungan aktif biologi "

Bahawa faedah dan sifat-sifat yang terkandung dalam Jelly Gamat Gold G. Bagi anda yang berminat mahu mendapatkan Jelly Gamat Gold G, adakah mesej kepada kami melalui SMS sahaja format yang perlu dimasukkan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar